ჩრდილოეთ ოსეთის მხრიდან სასაზღვრო პუნქტზე ზემო ლარსი საქართველოს მიმართულებით შესვლას 2500-მდე სატვირთო ავტომობილი ელოდება. რეგიონის ხელისუფლების ინფორმაციით, დაახლოებით 2200 მანქანა უკვე დარეგისტრირებულია ელექტრონულ სააღრიცხვო სისტემაში, რომელიც გამოიყენება საზღვრის ამ მონაკვეთზე მოძრაობის რეგულირებისთვის.
მიუხედავად ზემო ლარსის საკონტროლო-გამშვები პუნქტის მაღალი გამტარუნარიანობისა - 700-მდე სატვირთო ავტომობილი დღეში თითოეული მიმართულებით, ფაქტობრივად, პუნქტში დღეში 300-ზე ნაკლები სატვირთო მანქანა გადის. სიტუაციას ართულებს ტურისტული სეზონი: ზოლების მნიშვნელოვანი ნაწილი მსუბუქი ავტომობილებისთვისაა განკუთვნილი, ხოლო მოძრაობის ინტენსივობა მაღალი რჩება. ჩვეულებრივ დღეებში ჩრდილოეთ ოსეთში 500-600 სატვირთო ავტომობილი შედის, ხოლო საქართველოს მიმართულებით - 300-350.
დატვირთვის შესამცირებლად, ჩრდილოეთ ოსეთის ხელისუფლება დროებით ზღუდავს სატვირთო ტრანსპორტის შესვლას და არ ხსნის დამატებით პარკირების ზონებს. ამავდროულად, დაანონსდა ორი ახალი სადგომის მშენებლობა - 1000 სატვირთო ავტომობილისთვის და 500 მსუბუქი ავტომობილისთვის. ელექტრონული რიგი უკვე მოქმედებს და ტრანზიტის გამარტივება უნდა მოახდინოს, თუმცა რუსეთსა და საქართველოს შორის ერთ-ერთ საკვანძო მარშრუტზე საცობების პრობლემა კვლავ მწვავედ რჩება.
ახლა მთავარზე
რეგიონის ქვეყნები ახალი სატრანზიტო დერეფნის შექმნას გეგმავენ
მაღალ ტარიფებზე დაყრდნობა შესაძლოა მოკლევადიან მოგებას მოიტანს, მაგრამ დარტყმას მიაყენებს ლოგისტიკის მომავალს
ხელისუფლება პირობას დებს, რომ დაასრულებს საკვანძო გზას, რომელიც კავკასიას ევროპასა და აზიასთან აკავშირებს
ხელისუფლება 2026 წლის დასაწყისიდან ბუნებრივ აირზე ფასების ზომიერ ზრდას გვპირდება
ლანჩხუთის შემოვლითი გზა ამოქმედდა, მაგრამ ავტომაგისტრალის ძირითადი მონაკვეთები ჯერ კიდევ არ არის დასრულებული
ბაზარი ზრდისთვის მზად არის, მაგრამ ინფრასტრუქტურა მოთხოვნას ვერ ასწრებს
ხელისუფლება იანვრის ბოლოსთვის კონტრაქტორის დასახელებას გვპირდება
ტარიფების გადაანგარიშების შესახებ გადაწყვეტილებას მარეგულირებელი 29 დეკემბერს გამოაცხადებს
34,6 ათასი ავტომობილი "არაფრიდან": რუსეთისა და საქართველოს სტატისტიკა ავტოიმპორტის შესახებ მკვეთრად განსხვავდება
ცალკე აღრიცხვამ აჩვენა, სად არის რისკი უფრო მაღალი — და ვინ ხვდება ყველაზე ხშირად ავარიაში
Galt & Taggart-ის პროგნოზი მთავრობის მოლოდინებზე უფრო ოპტიმისტური აღმოჩნდა
Запуск маршрута резко ускорит торговлю, грузопотоки и поставки продовольствия