თბილისის მერმა კახა კალაძემ განაცხადა მიწისზედა მეტროს მშენებლობის დროებით შეჩერების შესახებ, რომელიც ჯერ არც კი დაწყებულა. ამის ნაცვლად, პრიორიტეტი მიენიჭება მეტროს არსებული ხაზების გაფართოებას, უპირველეს ყოვლისა, ბოლო სადგურების - "ახმეტელის თეატრი" და "ვარკეთილი".
მიწისზედა მეტროს პროექტი ჯერ კიდევ 2018 წელს დაიწყო, კალაძის მერის პოსტზე მოსვლის შემდეგ და მოიცავდა ტექნიკურ-ეკონომიკურ დასაბუთებას ევროპული კომპანიების ჩართულობით. კვლევებმა აჩვენა, რომ მისი რეალიზაცია დაახლოებით 300 მილიონი ევრო დაჯდებოდა, რამაც ეჭვქვეშ დააყენა დიდი ხარჯების მიზანშეწონილობა.
აღინიშნა, რომ მიწისზედა მეტროს მშენებლობა ახლა რომ დაიწყოს, ეს გამოიწვევდა კრიტიკას ხარჯების გამო, რომლებიც თანხებს ქალაქის სატრანსპორტო ქსელის უფრო გადაუდებელი საჭიროებებიდან გადაიტანდა.
კალაძემ ხაზგასმით აღნიშნა, რომ მეტროს პირველი ხაზის თითო სადგურით თითოეული ბოლოდან გაგრძელება შეამცირებს გადატვირთულობას და უკეთ გადაანაწილებს მგზავრთნაკადს.
ახლა მთავარზე
რეალიზაციას დასჭირდებოდა დაახლოებით 300 მილიონი ევრო
ფასების ზრდა ქსელებში ინვესტიციებითა და გაძვირების საერთო ტენდენციით არის განპირობებული
ავტოგამოცდები, საბაჟო და ცნობები მოგვიანებით ჯარიმების გარეშე იქნება ხელმისაწვდომი
Прямые полёты в Тбилиси и Тегеран могут запустит в ближайшее время
იუსტიციის სამინისტრო და საპატრულო პოლიცია 2026 წლის თებერვლამდე მძღოლებისთვის უფლებების დაბრუნებას უზრუნველყოფენ
თბილისი-ბათუმის მატარებელი ნახევარი საათით უფრო სწრაფად ივლის
ახალი მოდელი დამხმარე ტექნოლოგიებს ხელმისაწვდომს ხდის მთელი ქვეყნის მასშტაბით, მათ შორის სოფლის რეგიონებში
კალაძე არჩევნების წინ გულუხვი დაპირებებს არიგებს
ენერგეტიკულმა კომპანიამ პროვაიდერს ომი გამოუცხადა
საქართველოს რკინიგზა ტენდერის გამოცხადებას და ინფრასტრუქტურის მშენებლობის დაწყებას გეგმავს
ძველ მანქანებს არ შეაკეთებენ — პარკი მთლიანად ახლით და თანამედროვეთი ჩანაცვლდება
„კომეტიდან“ საერთაშორისო რეისებამდე: ნავსადგური მასშტაბური გაშვებისთვის ემზადება