თბილისის მერმა კახა კალაძემ, რომელიც მესამე ვადით იყრის კენჭს, განაცხადა მეტროს პირველი ხაზის გაგრძელების გეგმების შესახებ ორი მიმართულებით: 1,2 კმ-ით ვარკეთილის მიმართულებით და 1,1 კმ-ით გლდანის სიღრმეში. მისი თქმით, ახალი ბოლო სადგურები შეძლებენ პიკის საათებში 4500-მდე და 5500-მდე მგზავრის მიღებას, რაც მნიშვნელოვნად განტვირთავს გადატვირთულ ქსელს.
განსაკუთრებით აქტუალურია ვარკეთილის მიმართულებით გაგრძელება: ყოველდღიურად, თბილისის ზღვის მიმდებარე ახალი რაიონისკენ, დაახლოებით 66 ათასი ადამიანი გადაადგილდება. მათ ნაწილს შეეძლება მეტროთი მგზავრობა, რაც შეამცირებს საცობებს და ხელს შეუწყობს მიმდებარე ტერიტორიების განვითარებას. მერიაში დარწმუნებულები არიან, რომ პროექტი ბევრს აიძულებს უარი თქვას პირად ავტომობილებზე საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სასარგებლოდ.
ჯერჯერობით კონკრეტული ვადები არ სახელდება, პროექტი დაგეგმვის ეტაპზე რჩება. „თბილისის სატრანსპორტო კომპანიამ“ ჯერ კიდევ გაზაფხულზე შეუკვეთა საერთაშორისო კვლევა ღირებულების შესახებ, რომელიც წინასწარი შეფასებით, რამდენიმე ასეულ მილიონ დოლარს მიაღწევს. ამჟამად თბილისის მეტროში 23 სადგურია ორ ხაზზე, საერთო სიგრძით 57 კმ, ხოლო ბოლო ახალი სადგური 2017 წელს გაიხსნა.