თბილისის მერმა კახა კალაძემ განაცხადა მიწისზედა მეტროს მშენებლობის დროებით შეჩერების შესახებ, რომელიც ჯერ არც კი დაწყებულა. ამის ნაცვლად, პრიორიტეტი მიენიჭება მეტროს არსებული ხაზების გაფართოებას, უპირველეს ყოვლისა, ბოლო სადგურების - "ახმეტელის თეატრი" და "ვარკეთილი".
მიწისზედა მეტროს პროექტი ჯერ კიდევ 2018 წელს დაიწყო, კალაძის მერის პოსტზე მოსვლის შემდეგ და მოიცავდა ტექნიკურ-ეკონომიკურ დასაბუთებას ევროპული კომპანიების ჩართულობით. კვლევებმა აჩვენა, რომ მისი რეალიზაცია დაახლოებით 300 მილიონი ევრო დაჯდებოდა, რამაც ეჭვქვეშ დააყენა დიდი ხარჯების მიზანშეწონილობა.
აღინიშნა, რომ მიწისზედა მეტროს მშენებლობა ახლა რომ დაიწყოს, ეს გამოიწვევდა კრიტიკას ხარჯების გამო, რომლებიც თანხებს ქალაქის სატრანსპორტო ქსელის უფრო გადაუდებელი საჭიროებებიდან გადაიტანდა.
კალაძემ ხაზგასმით აღნიშნა, რომ მეტროს პირველი ხაზის თითო სადგურით თითოეული ბოლოდან გაგრძელება შეამცირებს გადატვირთულობას და უკეთ გადაანაწილებს მგზავრთნაკადს.