2025 წელს საქართველოდან რეექსპორტირებული იქნა რეკორდული რაოდენობის მსუბუქი ავტომობილები - 39 ათასი მანქანა, რომლის ღირებულება 1,3 მილიარდი დოლარი იყო, ყირგიზეთის მიმართულებით. თუმცა, სტატისტიკა აჩვენებს, რომ სინამდვილეში ყირგიზეთში ჩავიდა მხოლოდ 2600 ავტომობილი, დაახლოებით 24 მილიონი დოლარის ღირებულებით, რაც გამოცხადებული მოცულობის მხოლოდ 2%-ია.
აქტიური ნაკადი დაკავშირებულია იმასთან, რომ ყირგიზეთი არ ექვემდებარება რუსეთის წინააღმდეგ ეკონომიკურ სანქციებს, ამიტომ ყირგიზი დილერები ყიდიან მანქანებს რუსეთის ფედერაციის ტერიტორიაზე გავლისას. საქართველოდან გაგზავნილი ავტომობილის საშუალო ფასი 34 100 დოლარი იყო, ხოლო ყირგიზეთში 9000 დოლარის ღირებულების მანქანები ჩავიდა, რაც ადასტურებს რუსეთის ბაზარზე მასობრივ გადაყიდვას.
საექსპორტო და საიმპორტო მონაცემებს შორის სხვაობა ხაზს უსვამს რეექსპორტის სირთულეებს სხვადასხვა სტატისტიკისა და ეკონომიკური შესაძლებლობების მქონე ქვეყნების გავლით. ყირგიზეთი რეგიონის ერთ-ერთ უღარიბეს ქვეყანად რჩება, სადაც ერთ სულ მოსახლეზე მშპ მხოლოდ 2400 დოლარია, რაც 3,8-ჯერ ნაკლებია საქართველოზე და არ იძლევა საშუალებას, რომ ავტომობილები გამოცხადებული მოცულობით შეიძინოს შუამავლების მონაწილეობის გარეშე.