საქართველოში საგზაო მოძრაობის წესების დარღვევისთვის სასჯელების გამკაცრება იგეგმება: პარლამენტი განიხილავს ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა კოდექსში ცვლილებების დიდ პაკეტს, რომელიც გზაზე გავრცელებული სიტუაციების უმეტესობას შეეხება.
მთავარი სიახლეა 100 ლარის ოდენობის ჯარიმა ტროტუარებზე და ფეხით მოსიარულეთა გადასასვლელებზე პარკირებისთვის. თუ მძღოლი არ არის ან უარს იტყვის მანქანის გადაყენებაზე, მერია მიიღებს ავტომობილის საჯარიმო სადგომზე გადაყვანისა და მფლობელის ინფორმირების უფლებას. გარდა ამისა, სწორედ მუნიციპალური სამსახურები განსაზღვრავენ ევაკუაციისა და შენახვის ღირებულებას, ასევე გამოწერენ ჯარიმას არასწორი პარკირებისთვის.
იზრდება მოქმედი სანქციებიც: ქვეყნის უმსხვილეს ქალაქებსა და კურორტებზე აკრძალულ ადგილებში გაჩერებისთვის ჯარიმა 10-დან 50 ლარამდე გაიზრდება. საზოგადოებრივი ტრანსპორტისთვის გამოყოფილ ზოლში მოძრაობისთვის შემოღებულია ცალკე ჯარიმა 200 ლარის ოდენობით. ფიზიკური პირებისთვის გათვალისწინებულია სანქციები 2 ათას ლარამდე გზების დაბინძურებისთვის, სამშენებლო სამუშაოების ჩატარების წესების დარღვევისთვის, საშიშროების შემცველ მონაკვეთებზე მოძრაობის შეზღუდვის ღონისძიებების არარსებობისთვის და ქუჩის ვაჭრობის ორგანიზებისთვის. ხელისუფლების აზრით, ამ ზომებმა წესრიგი უნდა დაამყაროს როგორც ქალაქებში, ისე მაგისტრალებზე.
მნიშვნელოვნად გადაიხედება სხვა გავრცელებული დარღვევებიც. უსაფრთხოების ღვედის გამოუყენებლობა 50 ლარამდე გაძვირდება, საჭესთან ტელეფონზე საუბარიც - 50 ლარამდე. უფლებების ან ტექნიკური დოკუმენტების გარეშე სიარული უფრო ძვირი დაჯდება: ჯარიმა 10-დან 100 ლარამდე იზრდება. გაუმართავი ავტომობილის მართვა - 50 ლარი 15-ის ნაცვლად. სიჩქარის გადაჭარბებისთვის 15-დან 40 კმ/სთ-მდე ახლა 100 ლარის გადახდა მოგიწევთ, ხოლო მონიშვნის, ნიშნების ან მანევრების დარღვევა - 50 ან 100 ლარი გადაცდომის კატეგორიის მიხედვით. ახალი პაკეტი ფაქტობრივად ამკაცრებს საგზაო ჯარიმების მთელ სპექტრს და ბოლო წლების განმავლობაში საქართველოში საგზაო მოძრაობის წესების ყველაზე სერიოზული გადახედვა გახდება.