გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის მინისტრის მოადგილემ, სოლომონ პავლიაშვილმა ავტომობილების იმპორტიორ კომპანიების წარმომადგენლებთან შეხვედრა გამართა. უწყების ინფორმაციით, განხილვა შეეხო ავტომობილების ჩამოწერის ნარჩენების მართვის ერთიანი სისტემის ფორმირებას და ტექნიკური რეგლამენტის მომზადებას, რომელიც დაადგენს მოთხოვნებს ასეთი ნარჩენების ლოგისტიკის, დახარისხებისა და გადამუშავების მიმართ.
ამჟამად ქვეყანაში მოქმედებს ოთხი ტექნიკური რეგლამენტი: ისინი განსაზღვრავენ საბურავების, ძრავის ზეთების, აკუმულატორების, ბატარეებისა და ელექტრონული მოწყობილობების შეგროვებისა და გადამუშავების წესს. შესაფუთი მასალებისა და ექსპლუატაციიდან გამოსული ავტომობილების მართვის რეგულირების დოკუმენტები ჯერ არ არის მიღებული.
პავლიაშვილმა აღნიშნა, რომ დარგობრივ ბიზნესთან მჭიდრო დიალოგი სამუშაო გადაწყვეტილებების შემუშავების ფუნდამენტურ პირობად ითვლება. მან ხაზგასმით აღნიშნა, რომ ახალი ტექნიკური რეგლამენტის დამტკიცებამდე ყველა დებულება შეთანხმებული იქნება ბაზრის მონაწილეებთან, რათა მომავალი სისტემა იყოს განხორციელებადი და მოსახერხებელი იმპორტიორებისთვის.
სამინისტრო განმარტავს, რომ დოკუმენტის მომზადება მიმართულია მწარმოებლის გაფართოებული პასუხისმგებლობის პრინციპის დანერგვისა და ძველი ავტომობილების ნარჩენების მართვის ნორმების დადგენისკენ. მთავარი ამოცანაა ასეთი ნარჩენების მოცულობის შემცირება და მათი შემდგომი გამოყენების უზრუნველყოფა.
მინისტრის მოადგილის თქმით, ნარჩენების მართვის კომპეტენტური სისტემა პირდაპირ გავლენას ახდენს გარემოს მდგომარეობაზე, ხოლო ეკოლოგიური პასუხისმგებლობა ბიზნესის საქმიანობის მნიშვნელოვან ნაწილად რჩება.