საქართველოში ელექტრომობილების ბაზრის განვითარების მთავარ შემაფერხებელ ფაქტორად დამტენი ინფრასტრუქტურის ნაკლებობა რჩება. ამის შესახებ E-Motors Georgia-ს გენერალურმა დირექტორმა ირინა დარჩიამ განაცხადა და აღნიშნა, რომ სწორედ დამტენი სადგურების შეზღუდული რაოდენობა და მათი არათანაბარი განაწილება აფერხებს მყიდველების ინტერესს ელექტრომობილების მიმართ.
მისი თქმით, კერძო კომპანიები დამოუკიდებლად ვერ შეძლებენ ქალაქის მასშტაბით სრულფასოვანი დამტენი მოწყობილობების ქსელის შექმნას. ამიტომ, ელექტრომობილებზე გადასვლის დასაჩქარებლად მნიშვნელოვანია მეტი მოთამაშის მონაწილეობა, რომლებიც მზად არიან ინვესტიციები განახორციელონ სხვადასხვა რაიონში დამტენი სადგურების დამონტაჟებაში. ამასთან, დარჩიამ აღნიშნა დადებითი ცვლილებები: ბოლო თვეში ქვეყანაში გააქტიურდნენ კომპანიები, რომლებიც ავითარებენ დამტენ ინფრასტრუქტურას, რაც ხელშესახებ მხარდაჭერას უწევს როგორც იმპორტიორებს, ასევე მომხმარებლებს.
დამატებით ფაქტორად, რომელიც გავლენას ახდენს მყიდველების არჩევანზე, რჩება ყოველდღიური გამოყენების მოხერხებულობა. როდესაც ერთ ადგილას რამდენიმე დამტენი მოწყობილობაა ხელმისაწვდომი, ეს ამცირებს პოტენციური ელექტრომობილების მფლობელების შიშებსა და ეჭვებს. მიუხედავად იმისა, რომ კლიენტების ნაწილი კვლავ მიიჩნევს დატენვის პროცესს მოუხერხებლად, საბაზრო ტენდენციები მიუთითებს სეგმენტის გარდაუვალ ზრდაზე. TBC Capital-ის მონაცემებით, 2025 წლის 9 თვეში ელექტრომობილებმა ყველა რეგისტრაციის 5% შეადგინეს და დამტენი ინფრასტრუქტურის შემდგომმა განვითარებამ შეიძლება მნიშვნელოვნად დააჩქაროს ეს მაჩვენებელი.