საპარლამენტო მოსმენების დროს საქართველოს ინფრასტრუქტურის მინისტრის მოადგილემ, მზია გიორგობიანმა განაცხადა, რომ სტრატეგიული 23-კილომეტრიანი გზის, კვეთე–კობის მშენებლობა მხოლოდ 2028 წელს დასრულდება. ეს ნიშნავს ვადების გადატანას, რადგან ოქტომბერში ინფრასტრუქტურის მინისტრი რევაზ სოხაძე დეპუტატებს არწმუნებდა, რომ პროექტი 2027 წელს მზად იქნებოდა.
პროექტი ორ დიდ ეტაპად იყოფა. პირველი — 9-კილომეტრიანი გვირაბი და მისი ევაკუაციის დუბლიორი, რომელთა მშენებლობა უკვე დასრულებულია. ამჟამად მიმდინარეობს შიდა სამუშაოები: მოპირკეთების, ვენტილაციის და საინჟინრო სისტემების მონტაჟი. ეს მონაკვეთი ყველაზე ძვირია: მისი ღირებულება 902 მილიონ ლარს აღწევს, კონტრაქტორი კი არის China Railway Tunnel Group Co.
მეორე ეტაპი — 12,7 კმ სიგრძის მისასვლელი გზაა, რომელიც მოიცავს 5 ხიდს და 4 გვირაბს, ასევე კიდევ ერთი ხიდის რეკონსტრუქციას. სამუშაოებს ასრულებს China Railway 23rd Bureau Group Co. აქ არის პროექტის ყველაზე შრომატევადი ნაწილი: გვირაბები, რომელთა სიგრძე 194-დან 1541 მეტრამდეა და უნიკალური თაღოვანი ხიდი, რომლის სიგრძე 426 მეტრია და რომელიც მთელი ტრასის ერთ-ერთ ყველაზე რთულ ელემენტად ითვლება. ამ მონაკვეთის ღირებულება 317 მილიონი ლარია.
გიორგობიანის თქმით, მეორე ეტაპზე სამშენებლო სამუშაოების მნიშვნელოვანი ნაწილი ჯერ კიდევ გრძელდება. მან ასევე აღნიშნა, რომ გუდაურისკენ მიმავალი გზის გახსნა შესაძლოა უკვე მომავალ წელს მოხდეს, რადგან ეს მონაკვეთი იმავე პროექტის ფარგლებში შენდება. სულ პროექტი მოიცავს 5 გვირაბს და 5 ხიდს.
ტრასის მშენებლობა ფინანსდება აზიის განვითარების ბანკის (415 მილიონი დოლარი) და ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის (60 მილიონი დოლარი) მიერ. კვეთე–კობი რეგიონის ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან საგზაო პროექტად ითვლება — მან უნდა გააუმჯობესოს სატრანსპორტო კავშირი საქართველოს სამხედრო გზაზე და შეამციროს დატვირთვა პრობლემურ მონაკვეთებზე ზამთრის პერიოდში.